Branding the Malaysian nation : tracing the role of popular music in the construction of an imagined community
CiNii
所蔵館 1館
書誌事項
- タイトル
- "Branding the Malaysian nation : tracing the role of popular music in the construction of an imagined community"
- 責任表示
- Shazlin Amir Hamzah
- 出版者
-
- Institute of Ethnic Studies (KITA), Universiti Kebangsaan Malaysia
- 出版年月
-
- 2015
- 書籍サイズ
- 21 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Bibliography: p. 27-29
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130298112814906113
-
- NII書誌ID
- BD0452444X
-
- ISBN
- 9789670741161
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- my
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Bangi
-
- 分類
-
- DC23: 306.484
-
- 件名
-
- LCSH: Music -- Social aspects
- LCSH: Music -- Political aspects
- LCSH: Nation-building -- Malaysia
- LCSH: Malaysia -- Race relations
-
- データソース種別
-
- CiNii Books