A world disrupted : marketing's role in understanding, adapting and transforming the business ecosystem
CiNii
所蔵館 1館
書誌事項
- タイトル
- "A world disrupted : marketing's role in understanding, adapting and transforming the business ecosystem"
- 責任表示
- Co-Chairs, Julian Saint Clair, Alok Kumar, Lucy (Yan) Liu
- 出版者
-
- American Marketing Association
- [CD-ROM]
- 出版年月
-
- c2023
- 書籍サイズ
- 4 3/4 in
- シリーズ名/番号
-
- 2023, v. 34
- 資料種別
- 機械可読データファイル(光ディスク)
この図書・雑誌をさがす
注記
Proceedings of a meeting held 4-6 August 2023, San Francisco, California, USA
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130298500198693387
-
- NII書誌ID
- BD04807987
-
- ISBN
- 9781713877981
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Chicago
-
- データソース種別
-
- CiNii Books