Place branding and public management : building effective strategies for places
書誌事項
- タイトル
- "Place branding and public management : building effective strategies for places"
- 責任表示
- Vincent Mabillard, Martial Pasquier, and Renaud Vuignier
- 出版者
-
- Routledge
- 出版年月
-
- 2024
- 書籍サイズ
- 25 cm
- シリーズ名/番号
-
- : hbk
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130301830270967469
-
- NII書誌ID
- BD08946191
-
- ISBN
- 9781032260310
-
- LCCN
- 2023035940
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2023035940
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- uk
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- London ; New York
-
- 分類
-
- LCC: HF5415.1255
- DC23: 658.8/27
-
- 件名
-
- LCSH: Branding (Marketing)
- LCSH: Place marketing
- LCSH: Strategic planning
-
- データソース種別
-
- CiNii Books