公務員のカスハラ対応術 : 窓口業務・クレーム・カスタマーハラスメント対策の基本

CiNii Available at 16 libraries

Bibliographic Information

Title
"公務員のカスハラ対応術 : 窓口業務・クレーム・カスタマーハラスメント対策の基本"
Other Title
  • コウムイン ノ カスハラ タイオウジュツ : マドグチ ギョウム・クレーム・カスタマー ハラスメント タイサク ノ キホン
  • Customer harassment
  • 公務員のカスハラ対応術 : 窓口業務クレームカスタマーハラスメント対策の基本
Statement of Responsibility
吉田博編著
Publisher
  • 学陽書房
Publication Year
  • 2019.10
Book size
21cm

Search this Book/Journal

Details 詳細情報について

  • CRID
    1130566851128572288
  • NII Book ID
    BB29356522
  • ISBN
    9784313151000
  • Text Lang
    ja
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    ja
  • Place of Publication
    • 東京
  • Classification
  • Data Source
    • CiNii Books
Back to top