Religion in consumer society : brands, consumers and markets
CiNii
所蔵館 1館
書誌事項
- タイトル
- "Religion in consumer society : brands, consumers and markets"
- 責任表示
- edited by François Gauthier, Tuomas Martikainen
- 出版者
-
- Routledge
- 出版年月
-
- 2016, c2013
- 書籍サイズ
- 24 cm
- シリーズ名/番号
-
- : pbk
この図書・雑誌をさがす
注記
"First published 2013 by Ashgate Publishing. First issued in paperback 2016"--T.p. verso
Includes bibliographical references (p. [225]-246) and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130566852133429504
-
- NII書誌ID
- BB31710792
-
- ISBN
- 9781138247727
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- uk
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- London
-
- 件名
-
- LCSH: Religion -- History -- 21st century
- LCSH: Consumption (Economics) -- Religious aspects
- LCSH: Neoliberalism
- LCSH: Religion and state
- LCSH: Religion and sociology
-
- データソース種別
-
- CiNii Books