Framing information literacy : teaching grounded in theory, pedagogy, and practice
書誌事項
- タイトル
- "Framing information literacy : teaching grounded in theory, pedagogy, and practice"
- 責任表示
- edited by Mary K. Oberlies and Janna Mattson
- 出版者
-
- Association of College and Research Libraries, a division of the American Library Association
- 出版年月
-
- 2018
- 書籍サイズ
- 23 cm
- シリーズ名/番号
-
- : set : pbk
- 1 : pbk
- 2 : pbk
- 3 : pbk
- 4 : pbk
- 5 : pbk
- 6 : pbk
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130566853280865024
-
- NII書誌ID
- BB29778614
-
- ISBN
- 9780838989371
- 9780838989814
- 9780838989838
- 9780838989852
- 9780838989876
- 9780838989890
- 9780838989913
-
- LCCN
- 2018011080
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2018011080
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Chicago
-
- データソース種別
-
- CiNii Books