書誌事項
- タイトル
- "Critical perspectives on diversity, equity, and inclusion in marketing"
- 責任表示
- [edited by] Ayantunji Gbadamosi
- 出版者
-
- IGI Global
- 出版年月
-
- c2022
- 書籍サイズ
- 29 cm
- シリーズ名/番号
-
- : hardcover
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130577121818050441
-
- NII書誌ID
- BC13450835
-
- ISBN
- 9781668435908
-
- LCCN
- 2022007232
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2022007232
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Hershey, Pa.
-
- 件名
-
- LCSH: Marketing -- Moral and ethical aspects
- LCSH: Business ethics
- LCSH: Young consumers
-
- データソース種別
-
- CiNii Books