Non-market strategies in international business : how MNEs capture value through their political, social and environmental strategies
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書誌事項
- タイトル
- "Non-market strategies in international business : how MNEs capture value through their political, social and environmental strategies"
- 責任表示
- Vikrant Shirodkar, Roger Strange, Steven McGuire, editors
- 出版者
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- Palgrave Macmillan
- 出版年月
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- 2020
- 書籍サイズ
- 25 cm
- シリーズ名/番号
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- : [hardback]
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注記
"Corrected publication 2020"--T.p. verso
Includes bibliographical references and index
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1130580207505937925
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- NII書誌ID
- BD05117306
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- ISBN
- 9783030350734
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- 本文言語コード
- en
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- 出版国コード
- sz
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- タイトル言語コード
- en
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- 出版地
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- Cham
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- 分類
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- DC23: 658.4012
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- 件名
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- LCSH: Business planning
- LCSH: Strategic planning
- LCSH: International business enterprises
- LCSH: Lobbying
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- データソース種別
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- CiNii Books