A philosophy of communication of social media influencer marketing : the banality of the social
書誌事項
- タイトル
- "A philosophy of communication of social media influencer marketing : the banality of the social"
- 責任表示
- Kati E. Sudnick
- 出版者
-
- Lexington Books
- 出版年月
-
- c2024
- 書籍サイズ
- 24 cm
- シリーズ名/番号
-
- : cloth
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references (p. 173-187) and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130583305246551040
-
- NII書誌ID
- BD07768225
-
- ISBN
- 9781666920789
-
- LCCN
- 2023042011
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2023042011
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Lanham, Md.
-
- 分類
-
- LCC: HF5415.1265
- DC23: 658.8/72
-
- 件名
-
- LCSH: Internet marketing
- LCSH: Social media
- LCSH: Internet personalities
- LCSH: Online social networks -- Economic aspects
-
- データソース種別
-
- CiNii Books