Return on influence : the revolutionary power of Klout, social scoring, and influence marketing
書誌事項
- タイトル
- "Return on influence : the revolutionary power of Klout, social scoring, and influence marketing"
- タイトル別名
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- ROI
- 責任表示
- Mark Schaefer
- 出版者
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- McGraw-Hill
- 出版年月
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- c2012
- 書籍サイズ
- 24 cm
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注記
Includes bibliographical references (p. 197-201) and index
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1130848326659301376
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- NII書誌ID
- BC01613466
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- ISBN
- 9780071791090
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- LCCN
- 2011052315
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- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2011052315
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- 本文言語コード
- en
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- 出版国コード
- us
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- タイトル言語コード
- en
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- 出版地
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- New York
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- データソース種別
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- CiNii Books