The commercial appropriation of fame : a cultural analysis of the right of publicity and passing off
書誌事項
- タイトル
- "The commercial appropriation of fame : a cultural analysis of the right of publicity and passing off"
- 責任表示
- David Tan
- 出版者
-
- Cambridge University Press
- 出版年月
-
- 2018
- 書籍サイズ
- 23 cm
- シリーズ名/番号
-
- pbk
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references and index
Original published 2017
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130849382355137152
-
- NII書誌ID
- BC03755177
-
- ISBN
- 9781316504987
-
- LCCN
- 2016047829
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2016047829
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- uk
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Cambridge
-
- 件名
-
- LCSH: Personality (Law)
- LCSH: Celebrities -- Legal status, laws, etc
- LCSH: Publicity (Law)
- LCSH: Privacy, Right of
-
- データソース種別
-
- CiNii Books