Measurement in marketing : operationalization of latent constructs
CiNii
所蔵館 1館
書誌事項
- タイトル
- "Measurement in marketing : operationalization of latent constructs"
- 責任表示
- Azza Frikha
- 出版者
-
- ISTE
- Wiley
- 出版年月
-
- 2019
- 書籍サイズ
- 24 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references (p. [201]-218) and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130849382734778240
-
- NII書誌ID
- BC02314405
-
- ISBN
- 9781786304629
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- uk
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- London
- Hoboken, N.J.
-
- 分類
-
- DC23: 658.802
-
- 件名
-
- LCSH: Marketing audits
- LCSH: Latent structure analysis
-
- データソース種別
-
- CiNii Books