多文化社会の消費者認知構造 : グローバル化とカントリー・バイアス

Maruzen eBook Library 2021.2. CiNii Available at 104 libraries

Bibliographic Information

Title
"多文化社会の消費者認知構造 : グローバル化とカントリー・バイアス"
Statement of Responsibility
寺﨑新一郎著
Publisher
  • 早稲田大学出版部
Publication Year
  • 2021.2
Book size
22cm
Other Title
  • タブンカ シャカイ ノ ショウヒシャ ニンチ コウゾウ : グローバルカ ト カントリー バイアス
  • Consumer cognitive structure in a multicultural society : globalization and country biases
  • グローバル化とカントリーバイアス

Search this Book/Journal

Notes

欧文タイトルは標題紙裏による

参考文献: p251-275

索引: p277-284

Related Books

See more

Related Projects

See more

Details 詳細情報について

Back to top