多文化社会の消費者認知構造 : グローバル化とカントリー・バイアス
Bibliographic Information
- Title
- "多文化社会の消費者認知構造 : グローバル化とカントリー・バイアス"
- Statement of Responsibility
- 寺﨑新一郎著
- Publisher
-
- 早稲田大学出版部
- Publication Year
-
- 2021.2
- Book size
- 22cm
- Other Title
-
- タブンカ シャカイ ノ ショウヒシャ ニンチ コウゾウ : グローバルカ ト カントリー バイアス
- Consumer cognitive structure in a multicultural society : globalization and country biases
- グローバル化とカントリーバイアス
Search this Book/Journal
Notes
欧文タイトルは標題紙裏による
参考文献: p251-275
索引: p277-284
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1130850301368623898
-
- NII Book ID
- BC05750301
-
- ISBN
- 9784657218018
-
- Text Lang
- ja
-
- Country Code
- ja
-
- Title Language Code
- ja
-
- Place of Publication
-
- 東京
-
- Subject
-
- BSH: 消費者
- BSH: 国際マーケティング
- BSH: 異文化間コミュニケーション
- NDLSH: 消費者行動
- NDLSH: 多文化主義
-
- Data Source
-
- CiNii Books
- KAKEN