書誌事項
- タイトル
- "Analysing discourses in teacher observation feedback conferences"
- 責任表示
- Fiona Copland and Helen Donaghue
- 出版者
-
- Routledge
- 出版年月
-
- 2021
- 書籍サイズ
- 24 cm
- シリーズ名/番号
-
- : hbk
- タイトル別名
-
- Analyzing discourses in teacher observation feedback conferences
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references and index
Summary: "This volume focuses on the post-observation feedback conference, a common feature of teacher education programs, and highlights the importance of such talk in the development and evaluation of teachers and other professionals"-- Provided by publisher
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130851462967642634
-
- NII書誌ID
- BC08021691
-
- ISBN
- 9780815395034
-
- LCCN
- 2020029601
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2020029601
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- New York, NY
-
- 件名
-
- LCSH: Teachers -- Training of
- LCSH: Observation (Educational method)
- LCSH: Peer review
- LCSH: Effective teaching
-
- データソース種別
-
- CiNii Books