Connecting brand identity and consumer-based brand equity for tourism destinations
CiNii
所蔵館 1館
書誌事項
- タイトル
- "Connecting brand identity and consumer-based brand equity for tourism destinations"
- 責任表示
- Julian Micael Hodson
- 出版者
-
- Springer Gabler
- 出版年月
-
- c2021
- 書籍サイズ
- 21 cm
- シリーズ名/番号
-
- : pbk
- タイトル別名
-
- A structural model of leisure visitors' destination brand associations
この図書・雑誌をさがす
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130853095375830297
-
- NII書誌ID
- BC11038535
-
- ISBN
- 9783658330569
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- gw
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Wiesbaden
-
- データソース種別
-
- CiNii Books