The contemporary relevance of John Dewey's theories on teaching and learning : Deweyan perspectives on standardization, accountability, and assessment in education
書誌事項
- タイトル
- "The contemporary relevance of John Dewey's theories on teaching and learning : Deweyan perspectives on standardization, accountability, and assessment in education"
- 責任表示
- edited by JuliAnna Ávila ... [et al.]
- 出版者
-
- Routledge
- 出版年月
-
- 2022
- 書籍サイズ
- 24 cm
- シリーズ名/番号
-
- : hbk
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130853243571094535
-
- NII書誌ID
- BC11339633
-
- ISBN
- 9780367621483
-
- LCCN
- 2021020113
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2021020113
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- New York
-
- 分類
-
- DC23: 371.144
-
- 件名
-
- LCSH: Dewey, John, 1859-1952
- LCSH: Educational accountability
- LCSH: Educational tests and measurements
- LCSH: Education -- Philosophy
-
- データソース種別
-
- CiNii Books