書誌事項
- タイトル
- "Markets in the making : rethinking competition, goods, and innovation"
- 責任表示
- Michel Callon ; translated by Olivia Custer ; edited by Martha Poon
- 出版者
-
- Zone Books
- 出版年月
-
- c2021
- 書籍サイズ
- 21 cm
- シリーズ名/番号
-
- : hardback
- タイトル別名
-
- L'emprise des marchés : comprendre leur fonctionnement pour pouvoir les changer
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130856805955087634
-
- NII書誌ID
- BC17108010
-
- ISBN
- 9781942130574
-
- LCCN
- 2021010740
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2021010740
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- New York
-
- 件名
-
- LCSH: Markets
- LCSH: Marketing
- LCSH: Capitalism
- LCSH: Consumer goods
- LCSH: Commercial products
-
- データソース種別
-
- CiNii Books