Branding Bangladesh : from 'bottomless pit' to a 'middle income' country
CiNii
所蔵館 1館
書誌事項
- タイトル
- "Branding Bangladesh : from 'bottomless pit' to a 'middle income' country"
- 責任表示
- Imtiaz A. Hussain, Jessica Tartila Suma
- 出版者
-
- Palgrave Macmillan
- 出版年月
-
- c2023
- 書籍サイズ
- 22 cm
- タイトル別名
-
- Branding Bangladesh : from "bottomless pit" to a "middle income" country
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130860133339048865
-
- NII書誌ID
- BD03405784
-
- ISBN
- 9789811971945
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- si
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Singapore
-
- 分類
-
- DC23: 320.95492
-
- データソース種別
-
- CiNii Books