Food marketing and selling healthy lifestyles with science : transhistorical perspectives
書誌事項
- タイトル
- "Food marketing and selling healthy lifestyles with science : transhistorical perspectives"
- 責任表示
- edited by Lauren Alex O'Hagan and Göran Eriksson
- 出版者
-
- Routledge
- 出版年月
-
- 2025
- 書籍サイズ
- 25 cm
- シリーズ名/番号
-
- : hbk
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130864702639355036
-
- NII書誌ID
- BD08631601
-
- ISBN
- 9781032580739
-
- LCCN
- 2024025917
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2024025917
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- uk
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Abingdon
-
- 分類
-
- LCC: HD9000.5
- DC23: 338.1/90688
-
- 件名
-
- LCSH: Farm produce -- Marketing
- LCSH: Food -- Marketing
- LCSH: Nutrition
- LCSH: Health promotion
-
- データソース種別
-
- CiNii Books