Women, consumption and paradox
CiNii
所蔵館 4館
書誌事項
- タイトル
- "Women, consumption and paradox"
- 責任表示
- edited by Timothy de Waal Malefyt and Maryann McCabe
- 出版者
-
- Routledge
- 出版年月
-
- 2020
- 書籍サイズ
- 24 cm
- シリーズ名/番号
-
- : pbk
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1131131409052919832
-
- NII書誌ID
- BC00462922
-
- ISBN
- 9780367186128
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- uk
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- London
-
- 件名
-
- LCSH: Women consumers
- LCSH: Consumption (Economics) -- Social aspects
- LCSH: Advertising and women
- LCSH: Marketing -- Sex differences
- LCSH: Economic anthropology
- LCSH: Business anthropology
-
- データソース種別
-
- CiNii Books