ブランド・アーキタイプ戦略 : 驚異的価値を生み出す心理学的アプローチ

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Bibliographic Information

Title
"ブランド・アーキタイプ戦略 : 驚異的価値を生み出す心理学的アプローチ"
Other Title
  • ブランド・アーキタイプ センリャク : キョウイテキ カチ オ ウミダス シンリガクテキ アプローチ
  • The hero and the outlaw : building extraordinary brands through the power of archetypes
  • ブランドアーキタイプ戦略 : 驚異的価値を生み出す心理学的アプローチ
Statement of Responsibility
マーガレット・マーク, キャロル・S・ピアソン著 ; 千葉敏生訳
Publisher
  • 実務教育出版
Publication Year
  • 2020.9
Book size
22cm

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Details 詳細情報について

  • CRID
    1131412329121610624
  • NII Book ID
    BC02618115
  • ISBN
    9784788909007
  • Text Lang
    ja
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    ja
  • Place of Publication
    • 東京
  • Classification
  • Data Source
    • CiNii Books
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