Feasibility Study for Public Transportation Priority System on Modeled Situation at Proving Ground
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- SHIMONO Keisuke
- 東京農工大学大学院工学府
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- SUGIMACHI Toshiyuki
- 東京大学生産技術研究所 次世代モビリティ研究センター
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- HIRASAWA Takayuki
- 東京大学生産技術研究所 次世代モビリティ研究センター
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- NAKANO Kimihiko
- 東京大学大学院 情報学環
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- OGUCHI Takashi
- 東京大学生産技術研究所 次世代モビリティ研究センター
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- MIZUGUCHI Takao
- パナソニック株式会社 オートモーティブ&インダストリアルシステムズ社
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- TAKEMURA Hiroshi
- パナソニック株式会社 オートモーティブ&インダストリアルシステムズ社
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- MITSUYASU Akira
- パシフィックコンサルタンツ株式会社
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- OSHIMA Daisuke
- パシフィックコンサルタンツ株式会社
Bibliographic Information
- Other Title
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- 実験所環境を利用した高度化PTPSの機能確認実験
- ジッケンショ カンキョウ オ リヨウ シタ コウドカ PTPS ノ キノウ カクニン ジッケン
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Description
<p>The bus should be operated smoothly along to the timetable for users to travel with comfort. Though bus have to take delay during stopping due to a red signal in a crossing. To avoid such stopping, Public Transportation Priority System (PTPS) are introduced. However, if there are lots of bus to pass one direction, there are few time for other direction traffic to pass. And, if there are buses on both direction, PTPS should decide one direction to more priority pass. Then, improving their functions are discussed and feasible experiment in modeled situation are required. In this paper, one of a PTPS demonstration is introduce.</p>
Journal
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- SEISAN KENKYU
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SEISAN KENKYU 69 (2), 63-66, 2017
Institute of Industrial Science The University of Tokyo
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Details 詳細情報について
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- CRID
- 1390001204060667648
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- NII Article ID
- 130005502010
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- NII Book ID
- AN00127075
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- ISSN
- 18812058
- 0037105X
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- NDL BIB ID
- 028132798
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- Text Lang
- ja
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- Data Source
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- JaLC
- NDL Search
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- Abstract License Flag
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