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- HIRAI Hiroshi
- 一般財団法人日本自動車研究所エネルギー環境環境研究部
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- HAYASHI Seiji
- 一般財団法人日本自動車研究所エネルギー環境環境研究部
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- KANARI Shuichi
- 一般財団法人日本自動車研究所エネルギー環境環境研究部
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- NAKANO Maya
- 一般財団法人日本自動車研究所エネルギー環境環境研究部
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- KIMURA Shin
- 一般財団法人日本自動車研究所エネルギー環境環境研究部
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- YONEZAWA Mitsuo
- 一般財団法人日本自動車研究所エネルギー環境環境研究部
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- KUWAHARA Masao
- 東北大学大学院情報科学研究科
Bibliographic Information
- Other Title
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- 都市域スケールの排出量モデルにおける車両挙動の反映
- トシイキ スケール ノ ハイシュツリョウ モデル ニ オケル シャリョウ キョドウ ノ ハンエイ
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Abstract
In the NEDO energy-saving ITS project, in order to make a regional area applicable to evaluation, the mesocopic CO2 emissions model (meso-EM) is developed. The input data of the meso-EM is the simplified running pattern to estimate CO2 emissions. A certain kind of ITS applications cause the change of the running pattern which is not reflected in the simplified running pattern. The change of the running pattern causes the change of CO2 emission. The methodology which enables the estimation of the change of CO2 emission at low cost for such ITS applications was proposed and verified, and it was confirmed that the estimation accuracy is high enough.
Journal
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- SEISAN KENKYU
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SEISAN KENKYU 65 (2), 109-112, 2013
Institute of Industrial Science The University of Tokyo
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Details 詳細情報について
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- CRID
- 1390001204060907264
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- NII Article ID
- 130003368440
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- NII Book ID
- AN00127075
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- COI
- 1:CAS:528:DC%2BC3sXhtVaqtb%2FF
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- ISSN
- 18812058
- 0037105X
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- NDL BIB ID
- 024644382
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- Text Lang
- ja
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- Data Source
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- JaLC
- NDL
- CiNii Articles
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- Abstract License Flag
- Disallowed