サイン&ディスプレーにおける印刷用基材および保護フィルム

  • 太田 哲司
    (株) きもと 営業本部WINDOW'Sプロジェクト プロジェクトリーダー

書誌事項

タイトル別名
  • Base Material and Protection Film for Printing Signs and Displays
  • サイン ディスプレー ニ オケル インサツヨウ キザイ オヨビ ホゴ フィルム

この論文をさがす

抄録

Advertising expenses have been reduced because of the economic depression and the move of the signage market from analog technology to digital technology. Because of this market trend, the advertisement and signboard businesses based on conventional printing technologies need to add another value to their services in order to survive. Digital signage technology may create new markets in the field of printed signage. Therefore, the key to sustain a business in the signage market is to find the unique selling point (USP) of one's own company and grow the company to the next level.

収録刊行物

詳細情報 詳細情報について

問題の指摘

ページトップへ