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- 太田 哲司
- (株) きもと 営業本部WINDOW'Sプロジェクト プロジェクトリーダー
書誌事項
- タイトル別名
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- Base Material and Protection Film for Printing Signs and Displays
- サイン ディスプレー ニ オケル インサツヨウ キザイ オヨビ ホゴ フィルム
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抄録
Advertising expenses have been reduced because of the economic depression and the move of the signage market from analog technology to digital technology. Because of this market trend, the advertisement and signboard businesses based on conventional printing technologies need to add another value to their services in order to survive. Digital signage technology may create new markets in the field of printed signage. Therefore, the key to sustain a business in the signage market is to find the unique selling point (USP) of one's own company and grow the company to the next level.
収録刊行物
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- 日本印刷学会誌
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日本印刷学会誌 47 (3), 140-143, 2010
社団法人 日本印刷学会
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1390001204090053760
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- NII論文ID
- 130004799878
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- NII書誌ID
- AN10161648
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- ISSN
- 18824935
- 09143319
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- NDL書誌ID
- 10764831
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- 本文言語コード
- ja
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- データソース種別
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- JaLC
- NDL
- CiNii Articles
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- 抄録ライセンスフラグ
- 使用不可