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- 大橋 慶三
- (株) 光文堂販売推進部
書誌事項
- タイトル別名
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- How Can a Printing Business Work Easily with Digital Signage?
- インサツ ギョウカイ ガ トリクミ ヤスイ デジタルサイネージ トワ
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抄録
The use of digital signage has increased rapidly in the recent years. Therefore, now, finding a suitable answer to the question "How can a printing business work easily with digital signage? " has become very important. On the basis of the development history of sales promotion tools and the current printing business responsibility, we consider easy ways to work with digital signage and its merit with respect to human behavior.
収録刊行物
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- 日本印刷学会誌
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日本印刷学会誌 47 (3), 173-176, 2010
社団法人 日本印刷学会
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1390001204090054528
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- NII論文ID
- 130004799884
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- NII書誌ID
- AN10161648
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- ISSN
- 18824935
- 09143319
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- NDL書誌ID
- 10764887
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- 本文言語コード
- ja
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- データソース種別
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- JaLC
- NDL
- CiNii Articles
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- 抄録ライセンスフラグ
- 使用不可