From Knowledge of Hiragana to Literacy Practices in Japanese Young Children:Functions of Literacy after Acquisition
-
- MATSUMOTO Hiroo
- Kagawa University
-
- ITO Takashi
- Hokkaido University
-
- TSUNEDA Miho
- Kagawa Junior College
-
- MIHARA Natsuki
- Un-nan City Mitoya Kindergarten
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 幼児期における文字表現と文字使用
- 幼児期における文字表現と文字使用 : 絵本作り活動における文字の機能から
- ヨウジキ ニ オケル モジ ヒョウゲン ト モジ シヨウ : エホン ズクリ カツドウ ニ オケル モジ ノ キノウ カラ
- ―絵本作り活動における文字の機能から―
Search this article
Journal
-
- THE JAPANESE JOURNAL OF PSYCHOLOGICAL SCIENCE
-
THE JAPANESE JOURNAL OF PSYCHOLOGICAL SCIENCE 35 (2), 53-63, 2014
Japanese Research Association of Psychological Science
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390001204421552768
-
- NII Article ID
- 40020391364
- 130006507255
-
- NII Book ID
- AN00332890
-
- ISSN
- 2423883X
- 03883299
-
- NDL BIB ID
- 026239310
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL Search
- CiNii Articles
- KAKEN