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- 森高 正博
- 九州大学
書誌事項
- タイトル別名
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- Marketing Strategic Problem for Exporting Agricultural Products
- 農産物輸出におけるマーケティング戦略の課題 : ブランディング戦略の観点から
- ノウサンブツ ユシュツ ニ オケル マーケティング センリャク ノ カダイ : ブランディング センリャク ノ カンテン カラ
- ─ブランディング戦略の観点から─
- From the Point of View of Branding Strategy
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抄録
Facing the decreasing trend of domestic food demand and also the share of domestic products, market penetration to abroad is one of the urgent strategies for domestic agricultural producers. This study firstly examines the possibilities of it with checking the fruits of EPA and TPP negotiations briefly. Secondly, it is revealed that branding and promotion strategies become structural problems among individual producing area brands and All- Japan brand as an umbrella brand. To show the criteria of selecting a branding strategy, strategic choice of advertise and promotion by umbrella brand and each area brands in sequential game is examined. And the criteria is explained mainly by the signs of advertise and promotion's spillover effect and strategic effect.
収録刊行物
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- フードシステム研究
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フードシステム研究 23 (2), 98-112, 2016
日本フードシステム学会
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キーワード
詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1390001204492886656
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- NII論文ID
- 130005404012
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- NII書誌ID
- AA11251336
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- ISSN
- 18845118
- 13410296
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- NDL書誌ID
- 027801038
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- 本文言語コード
- ja
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- データソース種別
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- JaLC
- NDL
- Crossref
- CiNii Articles
- KAKEN
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- 抄録ライセンスフラグ
- 使用不可