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- KATO Yuichiro
- 名古屋工業大学 大学院 工学研究科 産業戦略工学専攻
Bibliographic Information
- Other Title
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- インターナル・マーケティングの要領が理想追求型QCストーリーとして詳細化された経緯
- 事業の高付加価値化に向けた新たな思考技術の確立と組織マネジメントの在り方 インターナル・マーケティングの要領が理想追求型QCストーリーとして詳細化された経緯
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Abstract
Ideal-seeking type QC story is based on the procedure of internal-marketing that was introduced in the previous article. The previous B2B case has been investigated on the basis of a four-step outline of internal-marketing initially. However, in fact, it could not be considered in theory as expected. So, this article presents that "how the IM has been refined as an ideal-seeking type QC story".
Journal
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- Journal of The Japanese Society for Quality Control
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Journal of The Japanese Society for Quality Control 45 (1), 30-34, 2015
The Japanese Society for Quality Control
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Details 詳細情報について
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- CRID
- 1390001204500729088
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- NII Article ID
- 110009901248
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- NII Book ID
- AN00354769
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- ISSN
- 24321044
- 03868230
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- NDL BIB ID
- 026035111
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- Text Lang
- ja
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- Data Source
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- JaLC
- NDL
- CiNii Articles
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- Abstract License Flag
- Disallowed