Science Teaching and the Nature of Science(Anti-Science, Anti-Rationalism and Science Education, Hokkaido Section)
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 科学教育と科学の本質(反科学・反理性と科学教育, 北海道支部特集)
- 反科学・反理性と科学教育 科学教育と科学の本質
- ハン カガク ハン リセイ ト カガク キョウイク カガク キョウイク ト カガク ノ ホンシツ
Search this article
Journal
-
- Journal of the Physics Education Society of Japan
-
Journal of the Physics Education Society of Japan 50 (5), 313-316, 2002
The Physics Education Society of Japan
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390001204513882112
-
- NII Article ID
- 110007491088
-
- NII Book ID
- AN0021972X
-
- ISSN
- 24321028
- 03856992
-
- NDL BIB ID
- 6355810
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL
- CiNii Articles