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- 吉見 憲二
- 早稲田大学大学院国際情報通信研究科
書誌事項
- タイトル別名
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- Research on Influence of "Word of Mouth" about Difference of Platform(General Contribution)
- プラットフォームの違いがクチコミに与える影響に関する研究
- プラットフォーム ノ チガイ ガ クチコミ ニ アタエル エイキョウ ニ カンスル ケンキュウ
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抄録
In this paper, I discuss about differences of word-of-mouth platforms. Preceding studies had clarified many things. But, they only had paid attention to single platform. I focused on relation of platforms, and compared "amazon" and "rakuten-books" as word-of-mouth platform by text-mining. In the result, two platforms had remarkable differences.
収録刊行物
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- 日本情報経営学会誌
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日本情報経営学会誌 33 (3), 109-120, 2013
日本情報経営学会
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1390001205290992512
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- NII論文ID
- 110009615156
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- NII書誌ID
- AA12242308
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- ISSN
- 21899681
- 18822614
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- NDL書誌ID
- 024660631
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- 本文言語コード
- ja
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- データソース種別
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- JaLC
- NDL
- CiNii Articles
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- 抄録ライセンスフラグ
- 使用不可