The Triple Helix Space as a Design for Regional Innovation(<Special Issue>The Regional Design in an Information Society)
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- UCHIDA Junichi
- Hokkaido University
Bibliographic Information
- Other Title
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- 地域イノベーション創出のためのトリプルへリックス空間のデザイン(<特集>情報社会における地域デザイン)
- 地域イノベーション創出のためのトリプルヘリックス空間のデザイン
- チイキ イノベーション ソウシュツ ノ タメ ノ トリプルヘリックス クウカン ノ デザイン
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Description
This paper goals is submitting some suggestion required for creation of a regional innovation. We focused on triple helix theory and mix to complement a few theory - for example, industrial cluster, and innovation eco-system. Originality of this Arguments is the Branding approach in regional innovation. In addition, we aim to contribute to regional innovation in Japan.
Journal
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- Journal of Information and Management
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Journal of Information and Management 32 (3), 50-58, 2012
Japan Society for Information and Management
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Details 詳細情報について
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- CRID
- 1390001205291200000
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- NII Article ID
- 110009444783
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- NII Book ID
- AA12242308
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- ISSN
- 21899681
- 18822614
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- NDL BIB ID
- 023811401
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- Text Lang
- ja
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- Data Source
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- JaLC
- NDL
- CiNii Articles
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- Abstract License Flag
- Disallowed