地域デザインのコンテクスト転換 : 進化型温泉ビジネス20「型」(<特集>情報社会における地域デザイン)

書誌事項

タイトル別名
  • Context shift of aria design : 20 types of advanced hot springs business(<Special Issue>The Regional Design in an Information Society)
  • 地域デザインのコンテクスト転換 : 進化型温泉ビジネス20「型」
  • チイキ デザイン ノ コンテクスト テンカン : シンカガタ オンセン ビジネス 20 「 カタ 」

この論文をさがす

抄録

In this paper, I describe paradigm shift of aria design by thinking about hot springs business. Most important proposal is derived from dening traditional theory that area design should be developed for just a local business and a tiny business by big tourism companies. So, I developed new type of business models of hot springs business. There are 20 types about hot springs business model derived from corollary of slow style characteristics and kinds of context dimension.

収録刊行物

詳細情報 詳細情報について

問題の指摘

ページトップへ