Working, Learning and Living: The Present Status of 22 Year-old Youth : Results of the "Youth Cohort Study of Japan" Report(Research on Special Topics,Report on the 69th Annual Conference of Japanese Educational Research Association)
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 働き 学び 生きる 22歳の若者たち : 「若者の教育とキャリア形成に関する調査」結果から(特別課題研究II,日本教育学会第69回大会報告)
- 働き 学び 生きる 22歳の若者たち--「若者の教育とキャリア形成に関する調査」結果から
- ハタラキ マナビ イキル 22サイ ノ ワカモノ タチ ワカモノ ノ キョウイク ト キャリア ケイセイ ニ カンスル チョウサ ケッカ カラ
Search this article
Journal
-
- THE JAPANESE JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
-
THE JAPANESE JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH 78 (1), 28-39, 2011
Japanese Educational Research Association
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390001205292889600
-
- NII Article ID
- 110008660975
-
- NII Book ID
- AN00056578
-
- ISSN
- 21875278
- 03873161
-
- NDL BIB ID
- 11079058
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL
- CiNii Articles