-
- 綿貫 真也
- オグルヴィ・アンド・メイザー・ジャパン
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ブランド ノ ゲシュタルト セイセイ カテイ ニ カンスル SOM アルゴリズム ニ ヨル ジコ ソシキカ イミ ネットワーク モデル ニ ヨル ケントウ
Search this article
Journal
-
- Journal of Advertising Science
-
Journal of Advertising Science 43 (0), 53-65, 2002
Japan Academy of Advertising
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390001205337477504
-
- NII Article ID
- 130006181219
-
- NII Book ID
- AN00078650
-
- ISSN
- 21898324
- 13436597
-
- NDL BIB ID
- 6357269
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL
- CiNii Articles