"ATI Paradigm and Aptitude Theories in Teaching-Learning Research"
-
- 並木 博
- 慶應義塾大学
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 教授・学習研究におけるATIパラダイムと適性理論
- 教授・学習研究におけるATI〔Aptitude Treatment Interaction〕パラダイムと適性理論
- キョウジュ ガクシュウ ケンキュウ ニ オケル ATI Aptitude Tr
Search this article
Description
コレクション : 国立国会図書館デジタルコレクション > 電子書籍・電子雑誌 > 学術機関 > 学協会
記事分類: 教育・スポーツ--教育心理学
Journal
-
- The Annual Report of Educational Psychology in Japan
-
The Annual Report of Educational Psychology in Japan 32 (0), 117-127, 1993
The Japanese Association of Educational Psychology
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390001205457283200
-
- NII Article ID
- 110001896343
- 130004572200
-
- NII Book ID
- AN00057901
-
- NDL BIB ID
- 3503258
-
- ISSN
- 04529650
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL Search
- Crossref
- NDL Digital Collections (NII-ELS)
- CiNii Articles