-
- Tsuji Hajime
- 上智大学 理工学部情報理工学科
Bibliographic Information
- Other Title
-
- デジタル教科書の問題点
- デジタル教科書の問題点 : 情報量の多さは教育効果につながるか
- デジタル キョウカショ ノ モンダイテン : ジョウホウリョウ ノ オオサ ワ キョウイク コウカ ニ ツナガル カ
- ―情報量の多さは教育効果につながるか―
Search this article
Abstract
A special feature of digital text books is the abundance of the information in comparison with the paper text books. But the abundance of the information does not necessarily mean the good teaching effectiveness. Rather less information gives better teaching effectiveness.
Journal
-
- Computer & Education
-
Computer & Education 36 (0), 30-35, 2014
CIEC
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390001205744622976
-
- NII Article ID
- 130004709815
-
- NII Book ID
- AA11252984
-
- ISSN
- 21886962
- 21862168
-
- NDL BIB ID
- 025537128
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL
- CiNii Articles
-
- Abstract License Flag
- Disallowed