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- Aoki Akimichi
- Senshu University
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- Sasaki Ikuko
- Tohoku Gakuin University
Bibliographic Information
- Other Title
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- 小売業におけるプロモーション手法の検討
- 小売業におけるプロモーション手法の検討--ポイント制度と値引き販売に関する実証分析
- コウリギョウ ニ オケル プロモーション シュホウ ノ ケントウ ポイント セイド ト ネビキ ハンバイ ニ カンスル ジッショウ ブンセキ
- ――ポイント制度と値引き販売に関する実証分析――
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Description
The purpose of this research is to examine the effects of point program and discount system on the amount of purchase and the duration of transaction based on the questionnaire survey research of 267 Japanese retailers. The results indicate that the conditions of functioning promotional methods properly differ respectively and the parallel usages of them affect customer lifetime value positively.
Journal
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- Melco Journal of Management Accounting Research
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Melco Journal of Management Accounting Research 4 (2), 3-16, 2011
Maki Makoto Foundation
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Keywords
Details 詳細情報について
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- CRID
- 1390001205764105344
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- NII Article ID
- 130005111759
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- NII Book ID
- AA12323330
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- ISSN
- 21892776
- 18827225
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- NDL BIB ID
- 11164450
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- Text Lang
- ja
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- Data Source
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- JaLC
- NDL Search
- CiNii Articles
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- Abstract License Flag
- Disallowed