Workshop in the 38th Congress English Education, Japanese Education and Logical Thinking: A Proposal for Practicing the New Government Course Guideline Through Comparison of English and Japanese Languages, and Analysis of the Entrance Examinations for Japanese National Universities in the Last 30 Years
-
- Hanazaki Miki
- Shinshu University
-
- Yoshikawa Atsushi
- Japan Institute of Lifelong Learning Tokyo Institute of Technology
-
- Ogawa Kazu
- Japan Institute of Lifelong Learning
-
- Otsuka Takashi
- Matsumoto Shuho Secondary School
-
- Kitagawa Tatsuo
- Japan Professional School of Education
-
- Tatara Naohiro
- J. F. Oberlin University
-
- Yagihashi Hirotoshi
- Kyorin University
-
- Hanazaki Kazuo
- Shinshu University
-
- Kikuchi Satoru
- Shinshu University
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 第38回研究大会ワークショップ 英語教育・国語教育と論理的思考―日英語比較,および過去30年間の国立大学入試問題分析からみる,新指導要領への提言―
- ダイ38カイ ケンキュウ タイカイ ワークショップ エイゴ キョウイク ・ コクゴ キョウイク ト ロンリテキ シコウ : ニチエイゴ ヒカク,オヨビ カコ 30ネンカン ノ コクリツ ダイガク ニュウシ モンダイ ブンセキ カラ ミル,シン シドウ ヨウリョウ エ ノ テイゲン
Search this article
Journal
-
- The Japanese Journal of Language in Society
-
The Japanese Journal of Language in Society 19 (2), 110-115, 2017
The Japanese Association of Sociolinguistic Sciences
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390001205771650048
-
- NII Article ID
- 130005628771
-
- NII Book ID
- AA11510423
-
- ISSN
- 21897239
- 13443909
-
- NDL BIB ID
- 028158252
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL
- CiNii Articles