-
- NAKAO Toshiro
- National Institute for Educational Policy Research
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 持続可能な社会とこれからの歴史学習
- 持続可能な社会とこれからの歴史学習 : 現代の社会が「わかる」歴史学習に向けて
- ジゾク カノウ ナ シャカイ ト コレカラ ノ レキシ ガクシュウ : ゲンダイ ノ シャカイ ガ 「 ワカル 」 レキシ ガクシュウ ニ ムケテ
- 現代の社会が「わかる」歴史学習に向けて
- History Study For The Purpose of Understanding Contemporary Society
Search this article
Journal
-
- The Journal of Social Studies
-
The Journal of Social Studies 2011 (113), 21-28, 2011
Japanese Association for the Social Studies
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390001205772857728
-
- NII Article ID
- 130005179114
-
- NII Book ID
- AN00109346
-
- ISSN
- 24238406
- 09158154
-
- NDL BIB ID
- 024955300
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL
- CiNii Articles