-
- YOSHINAGA Jun
- Kobe University Graduate School of Human Development and Environment
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 勝敗を競うディベート学習の社会科教育における意義
- 勝敗を競うディベート学習の社会科教育における意義 : C.ムフのラディカル・デモクラシー論に基づいて
- ショウハイ オ キソウ ディベート ガクシュウ ノ シャカイカ キョウイク ニ オケル イギ : C.ムフ ノ ラディカル ・ デモクラシーロン ニ モトズイテ
- C.ムフのラディカル・デモクラシー論に基づいて
- Based on Chantal Mouffe's Theory of Radical Democracy
Search this article
Journal
-
- The Journal of Social Studies
-
The Journal of Social Studies 2014 (123), 1-12, 2014
Japanese Association for the Social Studies
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390001205773056256
-
- NII Article ID
- 130005179212
-
- NII Book ID
- AN00109346
-
- ISSN
- 24238406
- 09158154
-
- NDL BIB ID
- 025985013
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL
- CiNii Articles