Strategies for Fostering the Ability to Analyze Historical Culture in Chronological History Curriculum
-
- HATTORI Kazuhide
- University of Yamanashi
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 年代史的カリキュラムにおいて過去の取り扱いの探究能力を育成する方略
- 年代史的カリキュラムにおいて過去の取り扱いの探究能力を育成する方略 : ザクセン・アンハルト州中等学校の2012年版歴史科の場合
- ネンダイシテキ カリキュラム ニ オイテ カコ ノ トリアツカイ ノ タンキュウ ノウリョク オ イクセイ スル ホウリャク : ザクセン ・ アンハルトシュウ チュウトウ ガッコウ ノ 2012ネンバン レキシカ ノ バアイ
- ザクセン・アンハルト州中等学校の2012年版歴史科の場合
- The Case of History in Secondary Schools in Saxony-Anhalt
Search this article
Journal
-
- The Journal of Social Studies
-
The Journal of Social Studies 2014 (123), 13-26, 2014
Japanese Association for the Social Studies
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390001205773057152
-
- NII Article ID
- 130005179213
-
- NII Book ID
- AN00109346
-
- ISSN
- 24238406
- 09158154
-
- NDL BIB ID
- 025985030
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL
- CiNii Articles