-
- SANAGA Takeshi
- Saga University
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 社会科授業における問いの状況論的検討
- 社会科授業における問いの状況論的検討 : 正統的周辺参加としての学びを求めて
- シャカイカ ジュギョウ ニ オケル トイ ノ ジョウキョウロンテキ ケントウ : セイトウテキ シュウヘン サンカ ト シテ ノ マナビ オ モトメテ
- 正統的周辺参加としての学びを求めて
- Toward Learning as the Legitimate Peripheral Participation
Search this article
Journal
-
- The Journal of Social Studies
-
The Journal of Social Studies 2012 (115), 79-89, 2012
Japanese Association for the Social Studies
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390001205773124992
-
- NII Article ID
- 130005179136
-
- NII Book ID
- AN00109346
-
- ISSN
- 24238406
- 09158154
-
- NDL BIB ID
- 024955346
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL
- CiNii Articles