Technology of Interoperability of LRVs Between Electrified Lines and Non-Electrified Lines, or Between Railway Main Lines and On-Street Lines : Running Results of a Contact-Wire/Batter Hybrid LRV on JR Lines
-
- OGASA Masamichi
- (財)鉄道総合技術研究所車両制御技術研究部駆動制御研究室
Bibliographic Information
- Other Title
-
- LRVの電化/非電化線,軌道/鉄道線の相互直通に向けた技術 : 架線・バッテリーハイブリッドLRVのJR線走行(<特集>乗り物の未来像)
- LRVの電化/非電化線,軌道/鉄道線の相互直通に向けた技術--架線・バッテリーハイブリッドLRVのJR線走行
- LRV ノ デンカ ヒデンカセン キドウ テツドウセン ノ ソウゴ チョクツウ ニ ムケタ ギジュツ カセン バッテリー ハイブリッド LRV ノ JRセン ソウコウ
Search this article
Journal
-
- Journal of the Society of Mechanical Engineers
-
Journal of the Society of Mechanical Engineers 113 (1104), 846-849, 2010
The Japan Society of Mechanical Engineers
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390001205909614720
-
- NII Article ID
- 110007880628
-
- NII Book ID
- AN00187394
-
- ISSN
- 00214728
- 24242675
-
- NDL BIB ID
- 10897374
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL
- Crossref
- CiNii Articles