Principles of Learning about Historical Figures based on the Theory of Cognitive Constructivism : An Analysis of the Amherst Project in the American High School History Curriculum
-
- Terao T.
- 福井大学
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 認知構成主義に基づく歴史人物学習の原理 : アマーストプロジェクト単元「リンカーンと奴隷解放」を手がかりとして
- ニンチ コウセイ シュギ ニ モトヅク レキシ ジンブツ ガクシュウ ノ ゲンリ アマーストプロジェクト タンゲン リンカーン ト ドレイ カイホウ オ テガカリ ト シテ
Search this article
Journal
-
- Journal of Japanese Educatinal Research Associaon for the Social Studies
-
Journal of Japanese Educatinal Research Associaon for the Social Studies 61 (0), 1-10, 2004
Japanese Educational Research Association for the Social Studies
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390001205946064768
-
- NII Article ID
- 110007996628
-
- NII Book ID
- AN00109914
-
- ISSN
- 24329142
- 0289856X
-
- NDL BIB ID
- 7166250
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL
- CiNii Articles