Restructuring Elementary Social Studies Curriculum Through Introduction of Multicultural Education Perspective : A Case of Developing the Unit "Japanese Migrants Cross the Ocean"
-
- Nakayama K.
- 京都ノートルダム女子大学
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 多文化教育の知の導入による小学校社会科学習内容の再構築 : 単元「海を渡る日系移民」の開発を事例として
- タブンカ キョウイク ノ チ ノ ドウニュウ ニ ヨル ショウガッコウ シャカイカ ガクシュウ ナイヨウ ノ サイコウチク タンゲン ウミ オ ワタル ニッケイ イミン ノ カイハツ オ ジレイ ト シテ
Search this article
Journal
-
- Journal of Japanese Educatinal Research Associaon for the Social Studies
-
Journal of Japanese Educatinal Research Associaon for the Social Studies 65 (0), 31-40, 2006
Japanese Educational Research Association for the Social Studies
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390001205946289280
-
- NII Article ID
- 110007997199
-
- NII Book ID
- AN00109914
-
- ISSN
- 24329142
- 0289856X
-
- NDL BIB ID
- 8584795
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN