Community Education Curriculum Confronting the World and National Spatial Configuration : A Case Study of Life-environment Studies in Asakusa Elementary School in Tokyo City
-
- NAGATA T.
- 大分大学
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 世界・国土空間編成に対峙する郷土教育カリキュラム : 東京市浅草尋常小学校の「生活科」実践の場合
- セカイ コクド クウカン ヘンセイ ニ タイジスル キョウド キョウイク カリキュラム トウキョウシ アサクサ ジンジョウ ショウガッコウ ノ セイカツカ ジッセン ノ バアイ
Search this article
Journal
-
- Journal of Japanese Educatinal Research Associaon for the Social Studies
-
Journal of Japanese Educatinal Research Associaon for the Social Studies 71 (0), 11-20, 2009
Japanese Educational Research Association for the Social Studies
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390001205946571136
-
- NII Article ID
- 110007997256
-
- NII Book ID
- AN00109914
-
- ISSN
- 24329142
- 0289856X
-
- NDL BIB ID
- 10517304
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL
- CiNii Articles