The Significance of Introducing Service Learning to Social Studies : Based on the Integration of Recognition and Practice in "the CiviConnections"
-
- Karaki K.
- 筑波大学
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 社会科にサービス・ラーニングを導入する意義 : "CiviConnections"における認識と実践の統合を手がかりとして
- シャカイカ ニ サービス ラーニング オ ドウニュウ スル イギ CiviConnections ニ オケル ニンシキ ト ジッセン ノ トウゴウ オ テガカリ ト シテ
Search this article
Journal
-
- Journal of Japanese Educatinal Research Associaon for the Social Studies
-
Journal of Japanese Educatinal Research Associaon for the Social Studies 70 (0), 31-40, 2009
Japanese Educational Research Association for the Social Studies
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390001205946575616
-
- NII Article ID
- 110007997246
-
- NII Book ID
- AN00109914
-
- ISSN
- 24329142
- 0289856X
-
- NDL BIB ID
- 10281168
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL
- CiNii Articles