Designing a Social Studies Lesson of Elementary School to Foster Learners' Citizenship : Based on the "Legitimate Peripheral Participation"
-
- Kamita M.
- 大田市立仁摩小学校
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 市民的資質を育成する小学校社会科授業の設計 : 「正統的周辺参加論」を手がかりとして
- シミンテキ シシツ オ イクセイスル ショウガッコウ シャカイカ ジュギョウ ノ セッケイ セイトウテキ シュウヘン サンカロン オ テガカリ ト シテ
Search this article
Journal
-
- Journal of Japanese Educatinal Research Associaon for the Social Studies
-
Journal of Japanese Educatinal Research Associaon for the Social Studies 69 (0), 21-30, 2008
Japanese Educational Research Association for the Social Studies
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390001205946617216
-
- NII Article ID
- 110007997236
-
- NII Book ID
- AN00109914
-
- ISSN
- 24329142
- 0289856X
-
- NDL BIB ID
- 9747906
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL
- CiNii Articles