Development of Social Studies Lessons of Controversial Issues by Situated Approach : Focusing on the Unit of the Citizens Field in Junior High School, "the Problem of Railroad Construction in Western Kyushu"
-
- Tamoto S.
- 佐賀市立思斉小学校:佐賀大学大学院
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 状況論的アプローチによる社会科論争問題授業の開発 : 中学校公民的分野単元「長崎新幹線建設問題」
- ジョウキョウロンテキ アプローチ ニ ヨル シャカイカ ロンソウ モンダイ ジュギョウ ノ カイハツ チュウガッコウ コウミンテキ ブンヤ タンゲン ナガサキ シンカンセン ケンセツ モンダイ
Search this article
Journal
-
- Journal of Japanese Educatinal Research Associaon for the Social Studies
-
Journal of Japanese Educatinal Research Associaon for the Social Studies 69 (0), 11-20, 2008
Japanese Educational Research Association for the Social Studies
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390001205946618112
-
- NII Article ID
- 110007997235
-
- NII Book ID
- AN00109914
-
- ISSN
- 24329142
- 0289856X
-
- NDL BIB ID
- 9747891
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL
- CiNii Articles