Fostering the Ability to Reflect on Historical Culture in the Secondary History Curriculum : The Case of History (Grade 5-12) in Gymnasium in Saxony
-
- Hattori K.
- 山梨大学
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 中等一貫歴史カリキュラムにおける歴史文化探究力の育成 : ザクセン州ギムナジウムの歴史科(第5~12学年)の場合
- チュウトウ イッカン レキシ カリキュラム ニ オケル レキシ ブンカ タンキュウリョク ノ イクセイ : ザクセンシュウ ギムナジウム ノ レキシカ(ダイ5~12 ガクネン)ノ バアイ
Search this article
Journal
-
- Journal of Japanese Educatinal Research Associaon for the Social Studies
-
Journal of Japanese Educatinal Research Associaon for the Social Studies 76 (0), 1-10, 2012
Japanese Educational Research Association for the Social Studies
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390001205946750464
-
- NII Article ID
- 110009611965
-
- NII Book ID
- AN00109914
-
- ISSN
- 24329142
- 0289856X
-
- NDL BIB ID
- 023784376
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN